Die Kinder bekommst du, nicht in nächster Zeit, Den Hund den griagst du a ned, und des Haus des gheat mia. Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi, hau mi guad unterhoitn, und na do geht ma ned ham, ham, ham! Letzte Nocht, woa ka schware Partie fia mi, bin um ochte daham gwen, mit Bluman und Sekt. Tatü Tata, es geht Tatü Tata, es geht Tatü Tata, wos wü der Pücha da, Tatü Tata, Tatü Tata, es geht Tatü Tata, was will der Verbrecher da, Neuigkeiten, die dich interessieren könnten, Dieser Songtext wurde auf 7 Sprachen übersetzt. Waunst amoi zu mia ham kummst, ruaf i di Polizei und sie sogt: Dm Am E Am Waunst amoi nu so ham kummst, sama gschiedane Leid, Dm Am E Am Waunst amoi nu so ham kummst, host die Scheidung … Waunst amoi zu mia ham kummst, ruaf i di Polizei, Wenn du einmal zu mir nachhause kommst, ruf ich die Polizei, Waun du amoi zu mia ham kummst, daun sperrns di ei, Wenn du einmal zu mir nachhause kommst, dann sperren sie dich ein, Tatü Tata, Tatü Tata, es geht Tatü Tata, wos wü der Pücha da. Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi Die Kinda griagst du, ned in nächster Zeit C Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi, E Am i kau mi ned erinnern wos gestan woa! Und wenn du das nicht glaubst, es steht auf dem Scheidungspapier-ier-ier! und sie sogt: Dm Am E Am Waunst amoi nu so ham kummst, sama gschiedane Leid, Dm Am E Am Waunst amoi nu so ham kummst, host … Und sie sogt: Waunst amoi nu so ham kummst, sama gschiedane Leid. Waunst amoi nu so ham kummst, host die Scheidung mei Freind Einfach Akkord Zerlegung dann klingt es sehr Original :) Am C Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi, E Am das i ned glei hamkum, woa vu aufaung au kloa! Ham kummst Lyrics: Letzte Nocht wor a schware Partie fia mi / Dass i ned glei Ham kumm, wor vo Onfong o klor / Letzte Nocht wor a schware Partie fia mi / I konn mi … adunit_id: 100000049, We'll get snapshot of this page, ads identifiers and will analyze it. Und es geht Waun du amoi zu mia ham kummst, daun sperrns di ei Enjoyed everywhere, The Lyrics for Ham kummst by Seiler und Speer have been translated into 7 languages. Mit Bluman und Sekt Olle haums mi eiglondt Den Hund bekommst du auch nicht, und das Haus gehört mir, Und waunst das ned glaubn kaust, des steht aum Scheidungspapier-ier-ier. Wei aum Tisch is a Briaf gleng, und mei Frau de woa weg, weg, weg Einfach Akkord Zerlegung dann klingt es sehr Original :) Am C Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi, E Am das i ned glei hamkum, woa vu aufaung au kloa! Auf dem Tisch lag ein Brief und meine Frau die war weg, weg, weg! Und waunst das ned glaubn kaust, des steht aum Scheidungspapier-ier-ier Den Hund den griagst du a ned, und des Haus des gheat mia Rated 3.8/5 by 39 users. Letzte Nocht, woa ka schware Partie fia mi Bin um achte daham gwen Mit Bluman und Sekt Letzte Nocht, woa doch a schware Partie fia mi Wei aum Tisch is a Briaf gleng, und mei Frau de woa weg, weg, weg Und sie schreibt Waunst amoi nu so ham kummst, daun is ma des wuascht Waunst amoi nu so ham kummst, daun vü Spaß, wei i bin fuat Letzte Nacht, war eine schwere Nacht für mich, Dass i ned glei ham kum, woa vu Aufaung au kloa, Dass ich nicht gleich nachhause kommen würde war vom Anfang an klar, Ich kann mich nicht erinnern, was gestern passiert ist, Waunst amoi nu so ham kummst, sama gschiedane Leid, Wenn du noch einmal so nachhause kommst, sind wir geschiedene Leut, Waunst amoi nu so ham kummst, host die Scheidung mei Freind, Wenn du noch einmal so nach Hause kommst, hast du die Scheidung mein Freund, Letzte Nocht, woa ka schware Partie fia mi, Letzte Nocht, woa doch a schware Partie fia mi. Erfreut sich weltweiter Beliebtheit, Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi. Letzte Nocht, woa doch a schware Partie fia mi Waunst amoi nu so ham kummst, host die Scheidung mei Freind Letzte Nacht war doch eine schwere Nacht für mich, Wei aum Tisch is a Briaf gleng, und mei Frau de woa weg, weg, weg. Tatü Tata, Tatü Tata, es geht Tatü Tata, was will der Verbrecher da! Und do sogt ma ned na, na, na Waunst amoi nu so ham kummst, host die Scheidung mei Freind! 'Ham Kummst' Guitar chords by Seiler Und Speer. Letzte Nocht, woa doch a schware Partie fia mi Letzte Nacht war doch eine schwere Nacht für mich, Wei aum Tisch is a Briaf gleng, und mei Frau de woa weg, weg, weg Und sie schreibt Bin um achte daham gwen Letzte Nocht, woa ka schware Partie fia mi Waunst amoi nu so ham kummst, daun vü Spaß, wei i bin fuat Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi, I kau mi ned erinnern wos gestan woa Schwoaz auf Weiß Am C Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi, E Am das i ned glei hamkum, woa vu aufaung au kloa! Tatü Tata, Tatü Tata, es geht Tatü Tata, wos wü der Pücha da Waunst amoi nu so ham kummst, daun is ma des wuascht, Wenn du noch einmal so nachhause kommst, dann is mir das egal, Waunst amoi nu so ham kummst, daun vü Spaß, wei i bin fuat, Wenn du noch einmal so nachhause kommst, dann viel Spaß, weil ich bin weg, Jetzt host wos du wuitast, wia san gschiedane Leid, Jetzt hast du was du wolltest, wir sind geschiedene Leute, Die Kinda griagst du, ned in nächster Zeit. Und na do geht ma ned ham, ham, ham C Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi, E Am i kau mi ned erinnern wos gestan woa! Dass i ned glei ham kum, woa vu Aufaung au kloa Jetzt host wos du wuitast, wia san gschiedane Leid I kau mi ned erinnern wos gestan woa Und sie sogt "Waunst amoi nu so ham kummst, sama gschiedane Leid Waunst amoi nu so ham kummst, host die Scheidung mei Freind" Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi Olle haums mi eiglondt Und do sogt ma ned na, na, na Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi Hau mi guad unterhoitn Und na do geht ma ned ham, ham, ham Und sie sogt "Waunst … Tatü Tata, es geht Tatü Tata, es geht Tatü Tata, wos wü der Pücha da, You will get 3 free months if you haven't already used an Apple Music free trial, Made with love & passion in Italy. Waunst amoi nu so ham kummst, sama gschiedane Leid Waunst amoi nu so ham kummst, sama gschiedane Leid Und sie sogt Hau mi guad unterhoitn Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi “Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi— Seiler und Speer, Genieße 3 Monate Apple Music kostenlos, falls du noch kein kostenloses Probe-Abo hattest, mit Liebe & Leidenschaft in Italien gemacht. Und sie sogt Letzte Nocht, woa a schware Partie fia mi Waunst amoi nu so ham kummst, daun is ma des wuascht