HARRY POTTER AND THE PHILOSOPHER'S STONE, directed by Chris … HARRY POTTER UND DER STEIN DER WEISEN, mit Chris Columbus als Regisseur und David Heyman [...] als Produzent, brach sämtliche [...] Kassenrekorde, als er im November 2001 in Großbritannien herauskam, und ist jetzt Nummer zwei unter den erfolgreichsten Filmen aller Zeiten. Written in German / Deutsch — 334 pages Rescued from the outrageous neglect of his aunt and uncle, a young boy with a great destiny proves his worth while attending Hogwarts … Skip to main content. Book 1 of 7 in the Harry Potter Series. Harry Potter und der Stein der Weisen by J. K. Rowling ★ ★ ★ ★ 4.29; 63 Ratings 667 Want to read; 65 Currently reading; 67 Have read; This edition published in 2000 February 1 by Carlsen Verlag GmbH Written in German / Deutsch — 335 pages Harry Potter #1 When mysterious letters start arriving on his doorstep, Harry Potter has never heard of Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Im November 2016 kam J.K. Rowlings … Hidden … Klappentext Bis zu seinem elften Geburtstag glaubt Harry, er sei ein ganz normaler Junge. Das Busch Harry Potter und der Stein der Weisen. Switch payment method. Add payment method. They are … A line drawing of the Internet Archive headquarters building façade. Harry Potter und der Stein der Weisen. Bei der Entwicklung des Theaterstücks »Harry Potter und das verwunschene Kind. Upload. An illustration of a magnifying glass. jkrowling.de. jkrowling.de. More results... Generic filters. An illustration of a person's head and chest. Irgendwann als ich meine letzte Buchreihe abgeschlossen hatte sah ich dann dieses Buch, Harry Potter und der Stein der Weisen zum Einsteiger Preis von knapp 5 Euro. Teil eins und zwei«, das im Sommer 2016 in London Premiere feierte, hat J.K. Rowling entscheidend mitgewirkt. We are sorry. Amazon Price New from Used from Kindle Edition "Please retry" CDN$ 10.99 — — Audible Audiobook, Unabridged "Please retry" CDN$ 0.00 . Harry Potter 1 und der Stein der Weisen (German) Hardcover 4.8 out of 5 stars 1,303 ratings. In Hogwarts stürzt Harry von einem Abenteuer ins nächste und muss gegen … Das Stück basiert auf einer Geschichte von J.K. Rowling, Jack Thorne und John Tiffany, das Skript dazu erschien ebenfalls 2016 als Buch im Handel. We are not allowed to sell this product with the selected payment method Switch payment … An illustration of a magnifying glass. Harry Potter und der stein der weisen by J. K. Rowling ★ ★ ★ ★ 4.32; 59 Ratings 653 Want to read; 63 Currently reading; 64 Have read; This edition published in 2000 by Carlesen in Hamburg, Germany. Harry Potter und der Stein der Weisen (2002) Blu-Ray German; Harry Potter: Years 1-4 (2001-2005) R1 Custom Covers; Harry Potter Collection: Years 1-4 (2001-2005) R1… Harry Potter: The Complete Collection (2001-2011) R1… Harry Potter und die Kammer des Schreckens (2002) R2… Harry Potter Collection: Years 5-7 (2007-2015) R2… Search . See all formats and editions Hide other formats and editions. Gut dachte ich, gehört sowieso irgendwie ins Bücherregal und ich wollte sie sowieso mal gelesen haben nach dem der Hype immer noch ungebrochen ist, vielleicht gibt es ja ein paar unterschiede zwischen Buch und Film bzw Bücher … Buy for $29.99 Buy for $29.99 Confirm purchase No default payment method selected. Cancel anytime. An illustration of a horizontal line over an up pointing arrow. By: J.K. Rowling Narrated by: Felix von Manteuffel Free with a 30-day trial $14.95 a month after 30 days. „Harry Potter und der Stein der Weisen“ konnte mich überzeugen, auch wenn ich es nicht erwartet hätte. Free with your Audible trial: Hardcover "Please retry" CDN$ … See what's new with book lending at the Internet Archive. Doch dann erfährt er, dass er sich an der Schule für Hexerei und Zauberei einfinden soll – denn er ist ein Zauberer!