Vous verrez. Andreas Gabaliers geniales Erstlingswerk als Karaoke einen Halbton tiefer in C, F bzw. Et juste laissez-vous vous emporter. Parce qu'il ya quelque chose après la vie, Weil es gibt was nach dem Lebm. Bei da Hand hot´s mi g´schnappt und i hob´s ertappt, weil´s ka Flügerl hot des klappt. Andreas Gabalier. Hot jo zu mir g´sogt und i hob mi g´frogt, wos so a Engerle wul mog. In die leuchtenten Aug´n muß ma eini schaun, weil a Engerl in da Nocht so vül liaba locht. I sing a Liad für di (Neuaufnahme) Andreas Gabalier | Durée : 02:52 Paroles. Ulalala so a schöne Nocht, da Himmel hot mi a Engerl brocht. Und auf deinen Wegn irgendwann dein Engerl sehg'n. Amoi seg ma uns wieder. Droits d’auteur: Writer(s): Andreas Gabalier Lyrics powered by www.musixmatch.com. Un jour nous nous reverrons. Zur deutschen Übersetzung von Engel. Dernière modification par Miley_Lovato Jeu, 25/08/2016 - 17:06. Un jour, je vais regarder d'en haut. Hot jo zu mir g´sogt und i hob mi g´frogt, wos so a Engerle wul mog. Writer(s): Andreas Gabalier Lyrics powered by www.musixmatch.com. G am Ende. I hob a Engerl g´sehn über die Stroßn gehn, es hot so liab g´locht in ana Samstagnocht. Auf Facebook teilen Facebook Songtext twittern Twitter Whatsapp. I hob a Engerl g´sehn über die Stroßn gehn, es hot so liab g´locht in ana Samstagnocht. In die leuchtenten Aug´n muß ma eini schaun, weil a Engerl in da Nocht so vül liaba locht. I sing a Liad für di … Merci ! Bei da Hand hot´s mi g´schnappt und i hob´s ertappt, weil´s ka Flügerl hot des klappt. Powered by . thanked 1 time: Publié par sándor Sam, 18/02/2012 - 13:41. Du wirst scho segn . I Sing A Liad Für Di - Andreas Gabalier | I hob a Engerl gsehn über die Stroßn gehn, Es hot so liab glocht in ana Samstagnocht. A Engel wird di leitn auf deinen Wegn, Für alle Zeitn sei Hand über die legn, Du wirst im Lebn wie auf Wolken schwebn Und auf deinen Wegn dein Engerl sehg'n. Aulalala so a schöner Tag, ulalala wo i a Engerl hob. Hot jo zu mir gsogt und I hob mi gfrogt, Wos so a Engerle wul mog... | Nghe nhạc hay online mới nhất chất lượng cao Dann hob ka Angst und loss di anfoch trogn. Und du aufi zu die Engerl fliagst. Publicité. Alors n'ayez pas peur. …