In meinem Benz siehst du meine Königskette. Request new lyrics translation ; Become a translator; Website Rules; Frequently Asked Questions; Lyricstranslate.com Forum; Login; Registration; English. We've found 8,279 lyrics, 5 artists, and 10 albums matching benz.. Year: Apply Search type:Within Lyrics Lyrics Exact Match Titles Exact Match. Log dich ein um diese Funktion zu nutzen. Black Panther. In meinem Benz zähl' ich die Stapel und trink' Capri-Sonne Hab' zwei Tische reserviert, auch wenn ich nicht zur Party komme (Krass) Und meine Schlampe schreibt: „Wieso hast du keine Zeit… Wie sie glänzt, in mei'm Benz. In meinem Benz dreh' ich ein paar Runden mit der Gang. Read about In Meinem Benz by Bonez MC and see the artwork, lyrics and similar artists. //]]>. The song tells the story of a fan named Stan obsessed with Eminem. In meinem Benz roll' ich wie ein Ghetto-Präsident In meinem Benz verteil' ich Gratis-T-Shirts an die Fans In meinem Benz siehst du meine Königskette Wie sie glänzt, in mei'm Benz In meinem Benz dreh' ich ein paar Runden mit der Gang In meinem Benz geb' ich Autogramme an die Fans (Immer) In meinem Benz siehst du meine Roli The song samples "Thank You" by an English singer Dido. Follow @genius Beamer, Benz, or Be… DJ Cover This. Members; Forum; New forum topics; Recent comments; Popular Content; Getting Started. "Stan" was released on November 21, 2000 as the 3rd single from Eminem's 3rd album "The Marshall Mathers LP" (2000). Jalil. Artists: The Benz: Spragga Benz: DJ Benz: Stefan Benz: Pete Benz : Albums: Beamer, Benz, Or Be… Various Artists. [CDATA[ Wie sie glänzt (Haha), in mei'm Benz. D Bm Und Ich leb so gesund, und Drogen nehm ich auch. In meinem Benz zähl' ich die Stapel und trink' Capri-Sonne. G A Ich lass mich hängen, und steh dann wieder auf. In meinem Benz dreh' ich ein paar Runden mit der Gang. Translation of 'In meinem Leben' by Nena from German to English. G A Ich flog hinauf zum Himmel, un bin ganz tief gesunkn. Search results for 'benz' Yee yee! Wie sie glänzt, in mei'm Benz. Please enable Cookies and reload the page. This process is automatic. Follow @genius on Twitter for updates Looks like the site is more popular than we thought! In meinem Benz Songtext von AK Ausserkontrolle mit Lyrics, deutscher Übersetzung, Musik-Videos und Liedtexten kostenlos auf Songtexte.com Rauch' den Spliff in meinem Benz, und wirst du frech, 9mm, Ende und Schluss Ich schreib' die Hits in meinem Benz Schon vor Rap hab' ich vertickt in meinem Benz Heute häng' ich mit der Clique in meinem Benz Compton-Lifestyle, wir genießen den Spliff in meinem Benz Und wirst du frech, Pisser, fick' ich deine Bitch in meinem Benz In meinem Benz siehst du meine Königskette. In meinem Benz geb' ich Autogramme an die Fans (Immer) In meinem Benz siehst du meine Roli. In meinem Benz zähl' ich die Stapel und trink' Capri-Sonne. Your browser will redirect to your requested content shortly. //